E-max Veener (Yaprak Porselen - Lamine) Tedavisi

Halk arasında yaprak porselen olarak geçen tedavidir. E-max lamine uygulaması dişlerin sadece ön yüzeyinden aşındırma sağlayarak diş minesini minimum aşındırma ile uygulanan tedavidir. İnce ve saydam bir görünüme sahip olan lamineler, yapıştırıldıkları dişlerin doğal görünümüyle birebir uyum sağlayarak adeta görünmez olurlar.

Estetik beklentisi yüksek olan, dişlerinin kapanışı lamine tedavisine uygun olan, diş çarpışıklık problemi olmayan hastalarımıza E-max veener tedavisi uygulayabiliriz. E-max veneer çok ince ve hassas bir materyal olmasına karşın çok dayanıklıdır. İnce yapısı sayesinde maksimum doğallık sağlar. Fakat yapısının ince olması nedeniyle çok beyaz renkler tercih eden hastalarımızda alttan kendi dişlerinin rengi yansıma yapabilmektedir. Bu sebeple kendi diş renginden 3-4 ton daha açık renkler tercih eden hastalarımıza önermemekteyiz.

E-max Veneer Kimler İçin Uygundur ?

E-max veneer dişlerinin renginden ve minimal çarpışıklıklardan veya dişler arasındaki boşluklardan rahatsızlık duyan ve kapanış bozukluğu olmayan hastalarımız için uygundur. Dişlerin rengini, şeklini ve boyutlarını değiştirmek amacıyla uygulanabilecek ideal bir işlemdir.

E-max Kuron Tedavisi

E-max kuron dişin çepeçevre aşındırılması tekniği ile uygulanmaktadır. E-max lamine tedavisi ile aynı malzeme kullanılmaktadır. Fakat tek fark kesim tekniğidir. E-max kuron tedavisi estetik olarak mükemmel sonuçlar vermektedir. Son teknoloji olan cad/cam cihazları kullanılarak üretilmektedir.

Estetik beklentisi yüksek olan hastalarımıza E-max veener tedavisi uygulayabiliriz. E-max Kuron çok ince ve hassas bir materyal olmasına karşın çok dayanıklıdır. Maksimum doğallık sağlar. Fakat yapısının ince olması nedeniyle çok beyaz renkler tercih eden hastalarımızda alttan kendi dişlerinin rengi yansıma yapabilmektedir. Bu sebeple kendi diş renginden 3-4 ton daha açık renkler tercih eden hastalarımıza önermemekteyiz.

E-max Kuron Kimler İçin Uygundur ?

Diş çarpışıklık durumu fazla olan, Kapanış problemleri olan, Diş renginden memnun olmayan, Dişler arası boşluk olan, Lamine tedavisine uygun olmayan hastalarımızda tercih etmekteyiz.

Zirkonyum Kuron Tedavisi

Zirkonyum kuronu diş eksikliği olan ve estetik olarak şikayetleri olan hastalarımızda tercih etmekteyiz. Zirkonyum yapısı gereği E-Max’e göre daha kalın yapıdadır. Bu sayede kendi diş renginizden çok daha açık bir renk seçmiş olsanız bile kolay kolay yansıma yapmaz.

İncelemek için tıklayınız.

Gummy Smile

Gummy Smile, konuşurken veya gülerken diş etlerinin olması gerekenden daha fazla görünmesine denir. Bu durum estetik kaygıya sebebiyet verebilmektedir. Gummy Smile tedavisinde diş etlerinizin gülüş hattınızda fazla olarak görünen kısımları alınır. Bu işlem sırasında hastamız hiçbir ağrı şikayet hissetmez.

Estetik diş çözümlerinde genellikle doğal yapısı sebebi ile E-max tercih edilmektedir. E-max tedavisini aşağıda açıkladığımız üzere iki çeşit tedavi yöntemi ile sizlere sunmaktayız.

1- E-max Veener (Yaprak Porselen – Lamine) Tedavisi

2- E-max Kuron Tedavisi

Uzun yıllardır çalışmakta olduğumuz İsviçre menşeili Ivoclar markası ve son teknolojilere uyarladığımız çalışma materyallerimiz, tecrübeli kadromuz ile beraber kendi laboratuvarımızda size en kaliteli hizmet sunmaktayız.

Estetik Kaplama Tedavisi Süreçleri

Tüm protetik tedavilerde materyal farklılıkları olsa da benzer süreçte ilerlemektedir. Öncelikle hastalarımızın işlem sırasında ağrı duymaması için mutlaka işlem öncesi lokal anestezi uygulamaktayız.

Karar verdikleri proteze ve diş yapılarına uygun boyutlarda aşındırma işlemi uygulanmaktadır. Dişler küçüldükten sonra ölçü alınır ve laboratuvara gönderilir. Hastamıza ikinci seansta alt yapı provası yapılır ve hastamız hekimi ile beraber kendine en uygun modele ve renk seçimine karar verir.

Üçüncü seansta dentin prova dediğimiz ikinci prova gerçekleşir. Bu esnada gördüğünüz dişler renk ve materyal olarak aynı olmasa da model olarak size referans olmaktadır.

Son seans ise bitim aşamasıdır. Eğer dişleriniz arzuladığınız gibiyse hekiminiz protezinize en uygun şekilde simantasyon işlemini tamamlayacaktır.

Bu andan iIbaren hayal ettiğiniz dişlere ulaşmış olacaksınız.

Bakımları Nasıl Olmalı?

Size uyguladığımız estetik tedaviniz sonrasında mutlaka dişlerinizi düzenli fırçalamalısınız. Protezinize uygun şekilde diş ipi kullanmalısınız. Eğer hekiminiz tarafından önerildiyse ağız duşu kullanmalısınız. İstanbul’a geldiğinizde sizlere bir kahve ikram etmek ve yarım saat sürecek kontrolünüzü yaptırmak için kliniğimize bekleriz.